TPA Poland przechodzi na dalszy etap integracji z Baker Tilly International. Od dziś usługi audytu oraz doradztwa biznesowego będą wykonywane pod marką Baker Tilly TPA.
Rozpoczęcie oferowania usług audytorskich oraz doradztwa biznesowego pod marką Baker Tilly TPA to rezultat naszej decyzji sprzed paru lat o przystąpieniu do globalnej sieci Baker Tilly International. Z przyczyn formalnych jest to na razie rebranding częściowy, ponieważ gros naszych usług tj. doradztwo podatkowe, doradztwo dla sektora nieruchomości oraz outsourcing księgowości i płac nadal będziemy świadczyć pod dobrze znaną marką TPA. Także obsługę prawną naszych klientów realizować będziemy pod niezmienioną marką kancelarii prawnej Baker Tilly Woroszylska Legal, korzystającej od początku z brandu globalnego – komentuje dr Wojciech Sztuba, Partner Zarządzający TPA Poland.
Baker Tilly International to globalna sieć doradcza i marka rozpoznawalna w wielu branżach, która gwarantuje dostęp do najlepszych praktyk rynkowych oraz szerokiej wiedzy eksperckiej.
Powołanie marki Baker Tilly TPA to nasza odpowiedź na zmieniające się uwarunkowania rynkowe, ale przede wszystkim wzmocnienie segmentu audytu i doradztwa biznesowego w naszej organizacji. W tego rodzaju usługach szczególnie ważna jest marka globalna, stanowiąca potwierdzenie międzynarodowego zasięgu firmy oraz najwyższych i ujednoliconych standardów. Jestem przekonany, że nasza decyzja przyniesie wszystkim wymierne korzyści, otwierając przed nami nowe pola współpracy i gwarantując szerszy dostęp do zasobów światowej sieci Baker Tilly International – dodaje Krzysztof Horodko, Partner Zarządzający TPA Poland i Baker Tilly TPA.
Wprowadzenie nowej marki pozostaje bez wpływu na prawną ciągłość wszelkich zawartych umów i porozumień. Nie wpłynie także na dotychczasową, codzienną współpracę z klientami. TPA Poland pozostaje jedną firmą, z tym samym, obecnie niemal 300-osobowym zespołem, oferującą swoje usługi pod dwiema silnymi markami.
Firma uruchomiła również specjalną stronę internetową www.bakertilly.pl prezentującą pełną informację w zakresie rebrandingu oraz sposobu firmowania poszczególnych usług doradczych i outsourcingowych.