12. marca 2025
Czas czytania: 1
Min.
publikationen
Planując ekspansję na nowe rynki i chcąc zatrudniać na nich pracowników, firma musi się zmierzyć z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest konieczność zaznajomienia się z lokalnymi przepisami i regulacjami prawa pracy.
Prowadzisz działalność w Polsce?
Eksperci TPA Poland przygotowali przewodnik „Labour lab in Poland. A guide for employers” w formie przeglądu najważniejszych zagadnień związanych z zatrudnianiem pracowników w Polsce.
Publikacja pozwoli ci poznać specyfikę polskich przepisów i rozliczeń kadrowo-płacowych, zgodnie z krajowymi standardami i z poszanowaniem praw pracowników.
Co znajdziesz w przewodniku?
- jak uzyskać Numer Identyfikacji Podatkowej
- podstawowe zasady ubezpieczenia społecznego i zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
- obowiązkowe szkolenia pracownicze
- czym są Pracownicze Plany Kapitałowe
- regulamin pracy
- limity urlopowe i regulaminy nieobecności
- zwolnienia lekarskie
- świadczenia rodzicielskie
- jak wygląda harmonogram wypłat wynagrodzeń